wtorek, 25 listopada 2014

Krata



Hej:) Te fotki czekały na publikację 2 tygodnie,miałam drobne problemy techniczne;)
Kratka ostatnio mnie prześladuje. Tak jak kiedyś nie przepadałam,tak teraz nie potrafię przejść obojętnie w sklepie. Podoba mi się zwłaszcza  czerwona;)








                                              Sukienka,naszyjnik- Reserved
                                              Botki- H&M
                                              Kurtka- nn
                                              Torebka- sh


12 komentarzy:

  1. Ślicznie, nie dziwię się że akurat czerwona Ci się najbardziej podoba, wyglądasz w niej cudownie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. sexy lady:) Dobrze,że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow<3
    Joasiu wyglądasz nieziemsko.... kobieco, elegancko, sexi.
    Śliczna jest ta sukienka.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie stylizacje i połączenia.
    SUPER!
    Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna krata,super look!i te zakolanówki ,mrrr;))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! piękna sukienka! super wyglądasz w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  7. ahahah u mnie podobne :) właśnie teraz hihi aaa będzie ze zżynam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona krata OBOWIAZKOWO w szafie kazdej kobiety! ;)
      Twoja, baardzo mi sie podoba ze wzgledu na dlugosc ;)
      Obserwuje.

      Usuń
  8. WOW! Po prostu zachwycasz! Fantastyczna sukienka, całość idealnie do siebie pasuje! No i te Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sexi babka ! fajne fotki , sukienka stworzona dla Ciebie ! pzdr. :)

    OdpowiedzUsuń